Τηλ.: 210 7275735

info@learninn.gr

Newsletter
Facebook Instagram Linkedin Instagram
Learn INN Ε.Κ.Π.Α. Learn INN Ε.Κ.Π.Α.

  • ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ – ΕΓΓΡΑΦΗ
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές Και Μαθήτριες

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
    • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Διάρκεια έως 3 μήνες
      • Ποσοτική Έρευνα & SPSS
      • Ποιοτική Έρευνα
      • Βιωματική Μάθηση και Διδακτική Μεθοδολογία
      • Βιωματική Εκπαίδευση και Διδακτική των Θρησκευτικών
      • Διαχείριση τάξης, κρίσεων και συγκρούσεων στην εκπαίδευση
      • Διαχείριση τάξης και μάθησης με βάση την Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία
    • Διάρκεια 3 έως 6 μήνες
      • Διδακτική των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο
      • Εκπαίδευση Ενηλίκων
      • Βυζαντινή ζωγραφική
    • Διάρκεια άνω των 7 μηνών
      • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
      • Διδακτική της Ελληνικής ως Ξένη Γλώσσα
      • Διδακτική των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο
      • Ειδική Αγωγή (ασύγχρονη εκπαίδευση)
      • Ειδική Αγωγή (σύγχρονη εκπαίδευση)
    • Διάρκεια άνω των 7 μηνών
      • Σχολική Ψυχολογία
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Μentoring και Συμβουλευτική
      • Εκπαίδευση Ενηλίκων – ΣΔΕ,ΙΕΚ
      • Εκπαίδευση στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
      • Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
  • Σχολικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Νέα
  • Δράσεις
    • Συνέδρια
      • 1ο e-Συνέδριο 2020
      • 2ο Διεθνές e-Συνέδριο 2021
    • Masterclasses
      • Ψηφιακές Αρχές & Νέα Μάθηση
  • Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά
  • Αγγλικά
Learn INN Ε.Κ.Π.Α. Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
Menu
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
    • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
    • Βιωματική Μάθηση και Διδακτική Μεθοδολογία: Σχεδιασμός σχολικού μαθήματος και εργαστηρίων
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση (100% ασύγχρονη εκπαίδευση)
    • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
    • Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένη γλώσσα
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 3 Μήνες
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 9 μήνες
    • Ποσοτική έρευνα, ανάλυση δεδομένων & SPSS: Θεωρία, Μεθοδολογία & Πρακτική εφαρμογή
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 3 μήνες
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 7 μήνες
    • Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
    • Παιδαγωγική & Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
    • Εισαγωγή στη Βυζαντινή ζωγραφική και τη Θεολογία των εικόνων
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Μentoring και Συμβουλευτική
    • Δημοκρατική Εκπαίδευση -3 μήνες (δωρεάν με κάθε νέα εγγραφή σε πρόγραμμα άνω των 6 μηνών)
  • Σχολικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Τα Νέα Μας
  • Δράσεις
    • Συνέδρια
      • 1ο e-Συνέδριο 2020
      • 2ο Διεθνές e-Συνέδριο 2021
    • Masterclasses
      • Ψηφιακές Αρχές & Νέα Μάθηση
  • Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
Facebook Instagram Linkedin Instagram
Άρθρα

Τι σημαίνει να είσαι εκπαιδευτικός στην Ελλάδα, σήμερα;

19 Οκτωβρίου 2021 /Posted byekpa

Οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα σε όλες τις βαθμίδες χρειάζεται να αφιερώσουν αρκετά χρόνια σε σπουδές, εκπαιδεύσεις και επιμορφώσεις, για να φτάσουν να εργαστούν στην τάξη και να διδάξουν.

Μόλις φέτος, μετά από μία δεκαετία έγιναν μόνιμοι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση.

Αυτό σημαίνει ότι, όταν πια εισέρχονται επαγγελματικά στον χώρο έχουν διαμορφώσει ήδη την ταυτότητά τους και έχουν αποκτήσει βασικές και ειδικές γνώσεις μέσω των προπτυχιακών, μεταπτυχιακών σπουδών και άλλων προγραμμάτων συμπληρωματικής εκπαίδευσης, όπως είναι τα μοριοδοτούμενα προγράμματα που παρέχει το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

Αλλά, όταν βρεθούν στο σχολείο, είτε ως αναπληρωτές, είτε ως μόνιμοι, διαπιστώνουν την ανάγκη ειδικών γνώσεων και εμπειριών, που χρειάζεται να έχουν κατακτήσει, πρώτα για να λειτουργήσουν στην τάξη, που είναι το βασικό, αλλά και για να προσφέρουν όσα οραματίζονται, χωρίς να απογοητεύονται από την ασυνέχεια νόμων και πράξης, συνεχών αλλαγών και διοικητικών υποχρεώσεων, που τους αποπροσανατολίζουν από τον ρόλο τους.

Και το όραμα χρειάζεται να μετουσιώνεται με τις ειδικές γνώσεις σε πράξη, γιατί το σχολείο, χωρίς τη δημιουργικότητα και τον αγώνα των εκπαιδευτικών για αλλαγή και μετασχηματισμό, παραμένει μία φυλακή, για τους μαθητές και τις μαθήτριες, αλλά και για τους ίδιους/ες, όπως έλεγε από το 1930 η παιδαγωγός Maria Montessori.

Είναι αλήθεια ότι η εκπαίδευση, όσο και αν διαμορφώνεται από πάνω και κεντρικά, από το Υπουργείο, στην εφαρμογή οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί/ές που την έχουν στα χέρια τους. Για αυτό οι γνώσεις που έχουν οι ίδιοι/ες και η εφαρμογή τους στην πράξη εξαρτώνται από την ποιότητα της εκπαίδευσης που έχουν λάβει και φυσικά την προσωπική τους ευθύνη.

Ζητούνται πολλά είναι αλήθεια και μάλιστα με μικρή αμοιβή. Αλλά στην πραγματικότητα οι ανταμοιβές από τους μαθητές, τις μαθήτριες, τους γονείς, τους συναδέλφους και από τον εαυτό τον ίδιο εξισορροπούν το έλλειμμα.

Δεν ισχύει βέβαια για όλους το εκπαιδευτικούς η συνθήκη αυτή. Τα πτυχία και οι βεβαιώσεις αρκούν για να έχει κανείς καλή θέση στους πίνακες διορισμού και να εργαστεί ίσως. Αλλά, για να λειτουργήσει ουσιαστικά ως εκπαιδευτικός και να έχει ισορροπία ουσιαστική στην επαγγελματική και προσωπική ζωή (σχετίζονται στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού) απαιτείται γνώση, εμπειρία, πραγματική επάρκεια ικανοτήτων και όχι ‘χαρτιά’. Για αυτό, στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α. και για τα μοριοδοτούμενα προγράμματα του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α., δεν ισχύει η λαϊκή έκφραση “Πάρε το χαρτί”.

Αντίθετα σε αυτά τα προγράμματα, που σχεδιάζονται και εφαρμόζονται από τους ειδικούς της εκπαίδευσης βρίσκει κανείς, όσες γνώσεις δεν έλαβε σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο για να είναι επαρκής στο σχολείο και στους ποικίλους ρόλους που καλείται να αναλάβει.

Καλείστε να εργαστείτε στο σχολείο, σύμφωνα με έρευνες, συνολικά 1.170 ώρες. Αυτές είναι ώρες διδασκαλίας στην οποία απαιτούνται χειρισμός και χρήση ποικίλων μεθόδων ώστε η ομάδα να λειτουργήσει επιτυχημένα και να έχει αποτέλεσμα η διδακτική πράξη. Για αυτό το ύψιστο λειτούργημα, το μοριοδοτούμενο 9μηνο πρόγραμμα «Εκπαίδευση στην Εμψύχωση και Ενδυνάμωση Ομάδων» είναι πραγματικό εφόδιο, γιατί προσφέρει εμπειρία με τις συναντήσεις (δια ζώσης ή εξ αποστάσεως) που περιλαμβάνει.

Σημαντικό επίσης προσόν είναι να διαχειρίζεσαι τα συναισθήματα, τις συμπεριφορές και τις καταστάσεις με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Για αυτό έχει σχεδιαστεί το πρωτοποριακό μοριοδοτούμενο 9μηνο πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση», για να προσφέρει εργαλεία και εμπειρία σε όλους και όλες.

Από την άλλη, η σημερινή εκπαίδευση τείνει να γίνει συμπεριληπτική και δεν γίνεται να μην γνωρίζει ο/η εκπαιδευτικός πώς να διαχειριστεί ζητήματα Ειδικής Αγωγής, όταν μάλιστα ανήκει στη γενική εκπαίδευση. Ειδικά για εκπαιδευτικούς με εμπειρία, έχει σχεδιαστεί το μοριοδοτούμενο 9μηνο πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Θεωρητικές και Πρακτικές Εφαρμογές». Με τις σύγχρονες συναντήσεις αυτό το πρόγραμμα δίνει δυνατότητα να πάρετε από ειδικούς άμεσες απαντήσεις.

Παράλληλα για ένταξη στους επικουρικούς καταλόγους Ειδικής Αγωγής και ευέλικτη και οικονομική εκπαίδευση υπάρχει το ασύγχρονο πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση».

Αλλά και για την Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Επικοινωνία και Διδασκαλία της Ελληνικής έχει σχεδιαστεί ένα μοριοδοτούμενο 9μηνο πρόγραμμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Επικοινωνία και Γλώσσα» που συνδυάζει και τα τρία πεδία και είναι εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως. Για την εξέλιξη, ακόμη, έχουν σχεδιαστεί προγράμματα όπως Εκπαίδευση στη Μεντορεία, Ηγεσία στην Εκπαίδευση, Διαπολιτισμική Ψυχολογία και άλλα που προσφέρουν πολλά από όσα χρειάζεται κανείς για να είναι πραγματικός δάσκαλος στο σχολείο.

Για όλα τα προγράμματα το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών έχει φροντίσει να έχουν ειδικά δίδακτρα οι εκπαιδευτικοί, αλλά και υποτροφίες, δωρεάν προγράμματα και άλλα προνόμια.

Οι άνθρωποι του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. είναι πάντα πρόθυμοι να σας υποστηρίξουν και να σας συμβουλεύσουν, για να κάνετε την καλύτερη επιλογή για εσάς.

Πληροφορίες: www.learninn.gr, info@learninn.gr, T. 210 7275 735, K. 6975 913005

Share Post
Το πρόγραμμα των 100 υποτροφιώ...
Γλωσσική και διαπολιτισμική επ...

Σχετικά άρθρα

Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Ποιότητα ζωής και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

4 Μαΐου 2022
... Μάθετε περισσότερα
Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Η διαχείριση της τάξης μας. Πολύτιμη ικανότητα που αξίζει να τη μοιραστούμε.

3 Μαΐου 2022
... Μάθετε περισσότερα
Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Εμψυχώνοντας κι ενδυναμώνοντας ομάδες, με τον πιο καινοτόμο και συμπεριληπτικό τρόπο

10 Μαρτίου 2022
... Μάθετε περισσότερα
Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Το Μάθημα των Θρησκευτικών αλλάζει: Νέα Προγράμματα Σπουδών και πολλαπλό βιβλίο

8 Μαρτίου 2022
... Μάθετε περισσότερα
Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Πρακτικά tips για τη διαχείριση συγκρούσεων στον χώρο εργασίας

3 Μαρτίου 2022
... Μάθετε περισσότερα

Comments are closed

Ετικέτες Αναζήτησης

E-learning Προγραμματα (12) Online Εκπαίδευση (36) Online Προγράμματα (32) Άρθρα (18) Ανακοινώσεις (42) Ασύγχρονη Εκπαίδευση (16) Βιωματική Μάθηση (4) Δια ζώσης Εκπαίδευση (3) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (10) Δωρεάν Σεμινάρια / Webinars (19) Ειδική Αγωγή (9) Εκπαίδευση Ενηλίκων (7) Εκπαιδευτικά Προγράμματα (11) Εμψύχωση / Ενδυνάμωση Ομάδων (7) Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (29) Ημερίδες / Συνέδρια (5) Θρησκευτική Εκπαίδευση (1) Μεντορεία (1) Παιδαγωγικός Σύμβουλος (1) Προσφορές / Εκπτώσεις (13) Σχολική Ψυχολογία (5) Σύγχρονη Εκπαίδευση (12) Υποτροφίες (6) συνέδριο (1)

Πρόσφατα Άρθρα

Διαχείριση τάξης, κρίσεων και συγκρούσεων στην εκπαίδευση

20 Μαΐου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαχείριση τάξης, κρίσεων και συγκρούσεων στην εκπαίδευση

Διαχείριση τάξης και μάθησης με βάση την ...

20 Μαΐου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαχείριση τάξης και μάθησης με βάση την Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία

Διδακτικές εφαρμογές της Βιωματικής και Μετασχηματιστικής Θρησκευτικής ...

10 Μαΐου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διδακτικές εφαρμογές της Βιωματικής και Μετασχηματιστικής Θρησκευτικής Εκπαίδευσης

Μεθοδολογία της Ποιοτικής Έρευνας

10 Μαΐου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μεθοδολογία της Ποιοτικής Έρευνας

Συγχαρητήρια Επιστολή

6 Μαΐου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συγχαρητήρια Επιστολή
Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.

Ποιοι Είμαστε
Η Φιλοσοφία Μας
Νέα / Άρθρα
Newsletter
Πολιτική Απορρήτου

Πληροφορίες

e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές & Μαθήτριες
Συχνές Ερωτήσεις
Επικοινωνήστε Μαζί Μας

Επικοινωνία

Τηλ.: 2107275735
Κιν.: 6975913005
info@learninn.gr

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Open eClass

Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α. είναι πιστοποιημένο για τις υπηρεσίες που παρέχει κατά ISO9001:2015 και κατά ISO27001:2013 για την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων του.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Facebook Instagram Linkedin Youtube