Τηλ.: 210 7275735

info@learninn.gr

Newsletter
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
  • ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές Και Μαθήτριες

  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
  • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Learninn
      • Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
      • Συναισθηματική Διαχείριση της Μάθησης, της Διδασκαλίας και των αλληλεπιδράσεων στο Σχολείο
      • Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
      • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
      • Παιδαγωγική & Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
    • Learninn
      • Ποσοτική έρευνα, ανάλυση δεδομένων & SPSS: Θεωρία, Μεθοδολογία & Πρακτική εφαρμογή
      • Ηγεσία στην Εκπαίδευση: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων του Διευθυντή Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
      • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Επικοινωνία & Γλώσσα
      • Βυζαντινή ζωγραφική. Η Τέχνη και η Θεολογία των εικόνων
      • Pedagogies, Teaching and Assessment Methods for a Democratic Education
    • Learninn
      • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών – 9 μήνες
      • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 3 μήνες
      • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Σχολική Ηλικία (Δημοτική Εκπαίδευση) – 3 μήνες
      • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Εφηβική Ηλικία – 3 μήνες
      • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Ενήλικη ζωή – 3 μήνες
    • Learninn
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Εφαρμογές σε ΣΔΕ και ΙΕΚ
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 3 Μήνες
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 9 μήνες
      • Η παιδαγωγική του STEM στη σύγχρονη εκπαίδευση
  • Masterclass
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    Για Μαθητές Και Μαθήτριες
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Νέα / Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά
  • Αγγλικά
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
Menu
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
  • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
    • Συναισθηματική Διαχείριση της Μάθησης, της Διδασκαλίας και των αλληλεπιδράσεων στο Σχολείο
    • Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Εφαρμογές σε ΣΔΕ και ΙΕΚ
    • Ποσοτική έρευνα, ανάλυση δεδομένων & SPSS: Θεωρία, Μεθοδολογία & Πρακτική εφαρμογή
    • Ηγεσία στην Εκπαίδευση: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων του Διευθυντή Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
    • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Επικοινωνία & Γλώσσα
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 3 Μήνες
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 7 μήνες
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών – 9 μήνες
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Ενήλικη ζωή – 3 μήνες
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Εφηβική Ηλικία – 3 μήνες
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Σχολική Ηλικία (Δημοτική Εκπαίδευση) – 3 μήνες
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 3 μήνες
    • Βυζαντινή ζωγραφική. Η Τέχνη και η Θεολογία των εικόνων
    • Παιδαγωγική & Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
    • Pedagogies, Teaching and Assessment Methods for a Democratic Education
  • Masterclass
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    Για Μαθητές Και Μαθήτριες
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Νέα / Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Newsletter

Βασιλική Σταθοκώστα
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Θεολογίας, Ε.Κ.Π.Α.

Γεννήθηκα στη Λαμία και σπούδασα Θεολογία στο Τμήμα Θεολογίας του ΑΠΘ. Πραγματοποίησα μεταπτυχιακές σπουδές στη Συμβολική και την Οικουμενική Θεολογία στα Πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης, Fribourg/Ελβετία και στο Οικουμενικό Ινστιτούτο του Bossey/Πανεπιστήμιο της Γενεύης. Τη διατριβή μου “Σχέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος με το Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών, 1948-1961, με βάση το αρχειακό υλικό του Π.Σ.Ε.” κατέθεσα τον Απρίλιο του 2000 και βαθμολογήθηκε με «Άριστα». Το 2003 δημοσίευσα τη μεταδιδακτορική μου έρευνα “Η διαμόρφωση των οικουμενικών σχέσεων στην Ελλάδα. Ζητήματα προσηλυτισμού και θρησκευτικής ελευθερίας στη μεταπολεμική Ελλάδα (από το 1948 έως τα μέσα της δεκαετίας του ’60)”. Έχω εργαστεί σε ελληνικά και διευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα με θέμα την Ορθόδοξη Εκκλησία στον σύγχρονο κόσμο, την Οικουμενική Κίνηση (διορθόδοξες, διαχριστιανικές – διεκκλησιαστικές σχέσεις), ζητήματα φύλου, παγκοσμιοποίησης και πολυπολιτισμικότητας σε σχέση με τη θρησκεία/-ες. Από το 2009 διδάσκω στο Τμήμα Θεολογίας του ΕΚΠΑ τα μαθήματα «Συμβολική και Ιστορία Οικουμενικής Κινήσεως», «Ορθόδοξη Εκκλησιολογία και Διαχριστιανικός Διάλογος», «Θέματα Οικουμενικής Κινήσεως», «Οι διαχριστιανικές Σχέσεις στην Ελλάδα», «Ορθόδοξη Θεολογία και Οικουμενική Κίνηση», «Θρησκείες, Διαπολιτισμικός Διάλογος, Φονταμενταλισμός» σε προπτυχιακό και σε μεταπτυχιακό επίπεδο του ιδίου Τμήματος και στα δύο Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών («Ορθόδοξη Θεολογία» και «Η Θεολογία στον Σύγχρονο Κόσμο»). Επίσης, έχω συμμετάσχει στην οργάνωση διεθνών επιστημονικών συνεδρίων. Είμαι η Επιστημονικός Σύμβουλος του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής επί θεμάτων της Οικουμενικής Κινήσεως. Έχω εκπροσωπήσει την Εκκλησία της Ελλάδος σε συνέδρια του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και του Συμβουλίου Ευρωπαϊκών Εκκλησιών (CEC) και είμαι μέλος θεολογικών επιτροπών τους. Έχω δημοσιεύσει σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά έντυπα («Ecclesiology», «Studi Ecumenici», «Μεγάλη Ορθόδοξη Χριστιανική Εγκυκλοπαίδεια», «Καθ’ Οδόν», «Θεολογία», «Σύναξη», «ΕΕΘΣΠΑ», «Ανθίβολα», «Orthodox Handbook on Ecumenism» κ.ά.) και σε συλλογικούς τόμους αυτοτελείς μελέτες και άρθρα.

Έργα:

  • Σχέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος με το Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών 1948-1961 (με βάση το αρχειακό υλικό του Π.Σ.Ε.), Διδ. Διατριβή, Θεσσαλονίκη 1999, βλ. https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/24771,
  • Οι Οικουμενικές Σχέσεις στην Ελλάδα: Θέματα προσηλυτισμού και θρησκευτικής ελευθερίας, εκδ. Έννοια, Αθήνα 2015 (επαυξημένη και βελτιωμένη έκδοση της μεταδιδακτορικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε με υποτροφία του ΙΚΥ),
  • Ορθόδοξη Θεολογία και Οικουμένη: Μελέτες – Άρθρα, εκδ. Παρρησία, Αθήνα 32015,
  • Ορθόδοξη Εκκλησιολογία και Διαχριστιανικός Διάλογος, Η «Una Sancta» στη ζωή και το έργο του μητροπολίτη Παντελεήμονα Παπαγεωργίου, «Έννοια», Αθήνα 2015,
  • Θεολογία – Εκκλησιολογία – Διακονία στο έργο του Αμίλκα Σ. Αλιβιζάτου, «Έννοια», Αθήνα 2015,
  • Ορθόδοξη Οικουμενική Θεολογία:Προσεγγίζοντας την οικουμενική διάσταση της Ορθοδοξίας, « Έννοια», Αθήνα 2019,
  • Ορθόδοξη θεώρηση της εκκλησιολογίας σε οικουμενικό περιβάλλον: Το κείμενο «Η Εκκλησία: προς ένα κοινό όραμα» (Πίστη και Τάξη, έγγραφο αρ. 214), «Έννοια», Αθήνα 2019.
Κοινοποίηση
Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.

Ποιοι Είμαστε
Η Φιλοσοφία Μας
Νέα / Άρθρα
Newsletter
Πολιτική Απορρήτου

Πληροφορίες

e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές & Μαθήτριες
Συχνές Ερωτήσεις
Επικοινωνήστε Μαζί Μας

Επικοινωνία

Τηλ.: 2107275735
Κιν.: 6975913005
info@learninn.gr

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Open eClass

Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στην ιστοσελίδα μας Μάθετε Περισσότερα