Τηλ.: 210 7275735

info@learninn.gr

Newsletter
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
  • ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές Και Μαθήτριες

  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
  • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Learninn
      • Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
      • Συναισθηματική Διαχείριση της Μάθησης, της Διδασκαλίας και των αλληλεπιδράσεων στο Σχολείο
      • Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
      • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Εφαρμογές σε ΣΔΕ και ΙΕΚ
    • Learninn
      • Ποσοτική έρευνα, ανάλυση δεδομένων & SPSS: Θεωρία, Μεθοδολογία & Πρακτική εφαρμογή
      • Ηγεσία στην Εκπαίδευση: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων του Διευθυντή Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
      • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Επικοινωνία & Γλώσσα
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 3 Μήνες
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 9 μήνες
    • Learninn
      • Παιδαγωγική & Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
      • Βυζαντινή ζωγραφική. Η Τέχνη και η Θεολογία των εικόνων
      • Pedagogies, Teaching and Assessment Methods for a Democratic Education
  • Masterclass
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    Για Μαθητές Και Μαθήτριες
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Νέα / Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά
  • Αγγλικά
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
Menu
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
  • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
    • Συναισθηματική Διαχείριση της Μάθησης, της Διδασκαλίας και των αλληλεπιδράσεων στο Σχολείο
    • Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Εφαρμογές σε ΣΔΕ και ΙΕΚ
    • Ποσοτική έρευνα, ανάλυση δεδομένων & SPSS: Θεωρία, Μεθοδολογία & Πρακτική εφαρμογή
    • Ηγεσία στην Εκπαίδευση: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων του Διευθυντή Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
    • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Επικοινωνία & Γλώσσα
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 3 Μήνες
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 7 μήνες
    • Βυζαντινή ζωγραφική. Η Τέχνη και η Θεολογία των εικόνων
    • Παιδαγωγική & Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
    • Pedagogies, Teaching and Assessment Methods for a Democratic Education
  • Masterclass
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    Για Μαθητές Και Μαθήτριες
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Νέα / Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Newsletter

Μιχάλης Μαριόρας
Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Θεολογίας, Ε.Κ.Π.Α.

Learn Inn

Γεννήθηκα στην Αθήνα (1974) και σπούδασα στο Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας ΕΚΠΑ (1993-1997), στα Πανεπιστήμια Φριβούργου και Γενεύης Ελβετίας (1998-2000), Μαρβούργου Γερμανίας (2000-2002) και στο Τμήμα Θεολογίας ΕΚΠΑ (2002-2005). Την περίοδο 2002-2007 εργάστηκα ως θεολόγος καθηγητής στη Δευτεροβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση (Ελληνογερμανική Αγωγή). Το 2008 εξελέγην Λέκτορας στο Τμήμα Θεολογίας ΕΚΠΑ, το 2016 Επ. Καθηγητής και το 2020 Αναπλ. Καθηγητής, όπου και υπηρετώ έως σήμερα, διδάσκοντας προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα. Έχω, επίσης, διδάξει σε Διατμηματικά και Διαπανεπιστημιακά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών πολλών Τμημάτων και Σχολών, καθώς επίσης στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών (2012-) και στη Σχολή Διοίκησης και Επιτελών Αεροπορίας (ΣΔΙΕΠ) (2009-2018). Την περίοδο 2009-2011 διετέλεσα Ειδικός Σύμβουλος στο ΥΠΑΙΘ, σε θέματα όπως το τέμενος και το ισλαμικό νεκροταφείο των Αθηνών, η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, το μεταναστευτικό πρόβλημα, ο διαθρησκειακός διάλογος κ.ά. Από το 2014 συνεργάζομαι ως Ειδικός Επιστήμονας με το Κέντρο Μελετών Ασφαλείας (ΚΕΜΕΑ) του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη. Υπήρξα επίσημος προσκεκλημένος: το 2012 του United States Department of State στο International Visitor Leadership Program (IVLP) με θέμα «Integration of Migrant Muslim Youth for Greece: Challenges and Prospects» και το 2015 του Ιδρύματος Συγγραφέων και Δημοσιογράφων Κωνσταντινούπολης και της Ahmadiyya Muslim Community Μεγάλης Βρετανίας. Είμαι τακτικό μέλος των Συνοδικών Επιτροπών: Κοινωνικής Προνοίας και Ευποιίας (2011-2016), Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής Μεταναστών, Προσφύγων και Παλιννοστούντων (2010-2017) και αναπληρωματικό μέλος της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων (2020-2024).

Τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην ανάδειξη της ισλαμικής αυθεντικότητας των μουσουλμανικών θέσεων, στην αναψηλάφηση εσφαλμένων στερεοτυπικών αντιλήψεων της δυτικής κοινής γνώμης περί Ισλάμ, στην έμπρακτη υλοποίηση της ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων μεταναστών στην Ελλάδα, στη θεσμοθετημένη παρουσία της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη, καθώς επίσης στην αντιμετώπιση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας -ειδικά της ισλαμοφοβίας- μέσω της εκπαίδευσης. Αρθρογραφώ στον ημερήσιο Τύπο και έχουν εκδοθεί τα βιβλία μου: Ισλαμικός Ριζοσπαστισμός: Ιστορικές και Θεολογικές Προϋποθέσεις του Τζιχάντ (2020, σσ. 455), Ισλάμ: Αναζητώντας Τρόπους με τους Μουσουλμάνους (2019 ), Οι Προϊσλαμικές Θρησκείες της Αραβικής Χερσονήσου: το Αναμενόμενο και το Απροσδόκητο (2015 ), Στα Μονοπάτια του Ισλάμ, μουσουλμανικές προσεγγίσεις (2014 ), Ο Διάλογος Δυτικής και Μουσουλμανικής Ισλαμολογίας για τη Sharī‘a: τ. Α΄ Προφήτης και Νόμος στο Ισλάμ και τ.Β΄ Παράδοση και Νόμος στο Ισλάμ, Sunna και Sharī‘a (2014, Θεολογική Βιβλιοθήκη Ιωάννου και Νικολάου Καρμίρη, σσ. 183+371). Η ευρύτερη προσπάθειά μου συνίσταται στη διερεύνηση των δυνατοτήτων προσέγγισης και «επαναδιαπραγμάτευσης» της sharī‘a εντός του σύγχρονου κόσμου, μουσουλμανικού και δυτικού.

Κοινοποίηση

Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.

Ποιοι Είμαστε
Η Φιλοσοφία Μας
Νέα / Άρθρα
Newsletter
Πολιτική Απορρήτου

Πληροφορίες

e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές & Μαθήτριες
Συχνές Ερωτήσεις
Επικοινωνήστε Μαζί Μας

Επικοινωνία

Τηλ.: 2107275735
Κιν.: 6975913005
info@learninn.gr

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στην ιστοσελίδα μας Μάθετε Περισσότερα