Τηλ.: 210 7275735

info@learninn.gr

Newsletter
Facebook Instagram Linkedin Instagram
Learn INN Ε.Κ.Π.Α. Learn INN Ε.Κ.Π.Α.

  • ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ – ΕΓΓΡΑΦΗ
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές Και Μαθήτριες

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
    • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Διάρκεια έως 3 μήνες
      • Ποσοτική Έρευνα & SPSS
      • Ποιοτική Έρευνα
      • Βιωματική Μάθηση και Διδακτική Μεθοδολογία
      • Βιωματική Εκπαίδευση και Διδακτική των Θρησκευτικών
      • Διαχείριση τάξης, κρίσεων και συγκρούσεων στην εκπαίδευση
      • Διαχείριση τάξης και μάθησης με βάση την Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία
    • Διάρκεια 3 έως 6 μήνες
      • Διδακτική των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο
      • Εκπαίδευση Ενηλίκων
      • Βυζαντινή ζωγραφική
    • Διάρκεια άνω των 7 μηνών
      • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
      • Διδακτική της Ελληνικής ως Ξένη Γλώσσα
      • Διδακτική των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο
      • Ειδική Αγωγή (ασύγχρονη εκπαίδευση)
      • Ειδική Αγωγή (σύγχρονη εκπαίδευση)
    • Διάρκεια άνω των 7 μηνών
      • Σχολική Ψυχολογία
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Μentoring και Συμβουλευτική
      • Εκπαίδευση Ενηλίκων – ΣΔΕ,ΙΕΚ
      • Εκπαίδευση στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
      • Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
  • Σχολικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Νέα
  • Δράσεις
    • Συνέδρια
      • 1ο e-Συνέδριο 2020
      • 2ο Διεθνές e-Συνέδριο 2021
    • Masterclasses
      • Ψηφιακές Αρχές & Νέα Μάθηση
  • Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά
  • Αγγλικά
Learn INN Ε.Κ.Π.Α. Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
Menu
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
    • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
    • Βιωματική Μάθηση και Διδακτική Μεθοδολογία: Σχεδιασμός σχολικού μαθήματος και εργαστηρίων
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση (100% ασύγχρονη εκπαίδευση)
    • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
    • Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένη γλώσσα
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 3 Μήνες
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 9 μήνες
    • Ποσοτική έρευνα, ανάλυση δεδομένων & SPSS: Θεωρία, Μεθοδολογία & Πρακτική εφαρμογή
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 3 μήνες
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 7 μήνες
    • Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
    • Παιδαγωγική & Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
    • Εισαγωγή στη Βυζαντινή ζωγραφική και τη Θεολογία των εικόνων
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Μentoring και Συμβουλευτική
    • Δημοκρατική Εκπαίδευση -3 μήνες (δωρεάν με κάθε νέα εγγραφή σε πρόγραμμα άνω των 6 μηνών)
  • Σχολικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Τα Νέα Μας
  • Δράσεις
    • Συνέδρια
      • 1ο e-Συνέδριο 2020
      • 2ο Διεθνές e-Συνέδριο 2021
    • Masterclasses
      • Ψηφιακές Αρχές & Νέα Μάθηση
  • Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
Facebook Instagram Linkedin Instagram

Κωνσταντίνος Κορναράκης
Καθηγητής, Τμήμα Θεολογίας, Ε.Κ.Π.Α.

Κωνσταντίνος Κορναράκης

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1965. Σπούδασα θεολογία στη Θεολογική Σχολή του ΕΚΠΑ (Τμήμα Θεολογίας, 1987), Πατερική Θεολογία στο Πανεπιστήμιο του Durham (Μ.Α., 1991) και Ψυχολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ (Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, 1994). Η διδακτορική μου διατριβή είχε ως θέμα, «Η θεολογία των ιερών εικόνων κατά τον όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη» (1992), με επιβλέποντα σύμβουλο καθηγητή τον Μάρκο Ορφανό. Από το 1993 έως το 1998 εργάστηκα ως θεολόγος εκπαιδευτικός στη Μέση ιδιωτική εκπαίδευση. Το 1998 εξελέγην Λέκτορας στην «Πατερική θεολογία» ( Τμήματ Κοινωνικής Θεολογίας) αλλά όταν το 2002, κατόπιν σχετικής προκηρύξεως, εξελέγην Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Θεολογίας της αυτής Σχολής, προσανατολίστηκα στο αντικείμενο της Χριστιανικής Ηθικής. Το 2012 εξελέγην Αναπληρωτής Καθηγητής στο ίδιο αντικείμενο, ωστόσο τα ενδιαφέροντά μου είχαν ήδη διευρυνθεί προς τον χώρο της Βιοηθικής, του νέου κλάδου αιχμής της Ηθικής, χωρίς ωστόσο να αμελώ την έρευνα και μελέτη της πατερικής σκέψης και θεολογίας ως δυναμικής μετα-κριτικής παρέμβασης στα νέα επιτεύγματα. Το 2020 εξελέγην Καθηγητής στο γνωστικό αντικείμενο «Χριστιανική Ηθική-Βιοηθική». Γενικά, στο πλαίσιο του διδακτικού μου έργου ασχολούμαι με θέματα ηθικής θεολογίας (όπου και ζητήματα πατερικής ψυχολογίας και ανθρωπολογίας) και βιοηθικής, καθώς και άλλα σύγχρονα ηθικά και ανθρωπολογικά θέματα, όπως η οικολογική κρίση, και η κριτική θεώρηση της χρήσης της τεχνολογίας στον σύγχρονο Πολιτισμού. Έχω συγγραφικό έργο σε θέματα σχετικά με το αντικείμενό μου και τα ευρύτερα επιστημονικά ενδιαφέροντά μου.

Είμαι τακτικό μέλος των επιτροπών: της Συνοδικής Επιτροπής Βιοηθικής της Εκκλησίας της Ελλάδος, της Pontificia Academia Pro Vita (Ποντιφικής Επιτροπής Βιοηθικής που ανασυστάθηκε από τον Πάπα Φραγκίσκο με έδρα το Βατικανό), της Επιτροπής Βιοηθικής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου των Εκκλησιών, της Εθνικής Επιτροπής Δεοντολογίας του Ε.Ο.Φ., της Επιτροπής Βιοηθικής του ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ, της εκτελεστικής επιτροπής του ελληνικού κλιμακίου της έδρας Βιοηθικής της ΟΥΝΕΣΚΟ (Haifa) και της Επιτροπής Βιοηθικής και Δεοντολογίας του του Ε.Κ.Π.Α. Έχω δημοσιεύσει μονογραφίες και πολλά άρθρα σε επιστημονικά και άλλα περιοδικά, σε συλλογικούς τόμους και σε πρακτικά συνεδρίων. Έχω, επίσης, συγγράψει εκπαιδευτικά εγχειρίδια για το Μάθημα των Θρησκευτικών στο Δημοτικό, και έχω συμμετάσχει σε Διεθνή Συνέδρια και ημερίδες θεολογικού και επιστημονικού ενδιαφέροντος. Είμαι έγγαμος και πατέρας δύο θυγατέρων.

Κοινοποίηση
more
Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.

Ποιοι Είμαστε
Η Φιλοσοφία Μας
Νέα / Άρθρα
Newsletter
Πολιτική Απορρήτου

Πληροφορίες

e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές & Μαθήτριες
Συχνές Ερωτήσεις
Επικοινωνήστε Μαζί Μας

Επικοινωνία

Τηλ.: 2107275735
Κιν.: 6975913005
info@learninn.gr

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Open eClass

Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α. είναι πιστοποιημένο για τις υπηρεσίες που παρέχει κατά ISO9001:2015 και κατά ISO27001:2013 για την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων του.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Facebook Instagram Linkedin Youtube