Τηλ.: 210 7275735

info@learninn.gr

Newsletter
Facebook Instagram Linkedin Instagram
Learn INN Ε.Κ.Π.Α. Learn INN Ε.Κ.Π.Α.

  • ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ – ΕΓΓΡΑΦΗ
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές Και Μαθήτριες

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
    • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Διάρκεια έως 3 μήνες
      • Ποσοτική Έρευνα & SPSS
      • Ποιοτική Έρευνα
      • Στατιστική ανάλυση με Jamovi Θεωρία, Μεθοδολογία & Πρακτική εφαρμογή
      • Βιωματική Μάθηση και Διδακτική Μεθοδολογία
      • Βιωματική Εκπαίδευση και Διδακτική των Θρησκευτικών
      • Διαχείριση τάξης, κρίσεων και συγκρούσεων στην εκπαίδευση
      • Διαχείριση τάξης και μάθησης με βάση την Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία
    • Διάρκεια 3 έως 6 μήνες
      • Διδακτική των Αγγλικών στην Προσχολική Ηλικία
      • Εκπαίδευση Ενηλίκων
      • Εισαγωγή στην Βυζαντινή ζωγραφική
      • Βυζαντινή Ζωγραφική: Σύνθεση – Σχέδιο
    • Διάρκεια άνω των 7 μηνών
      • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
      • Διδακτική της Ελληνικής ως Ξένη Γλώσσα
      • Διδακτική των Αγγλικών στην Προσχολική Ηλικία
      • Ειδική Αγωγή (ασύγχρονη εκπαίδευση)
      • Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος & Ειδική Αγωγή
      • Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία
    • Διάρκεια άνω των 7 μηνών
      • Σεξουαλική Εκπαίδευση και Αγωγή
      • Σχολική Ψυχολογία
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Μentoring και Συμβουλευτική
      • Εκπαίδευση Ενηλίκων – ΣΔΕ,ΙΕΚ
      • Εκπαίδευση στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
      • Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
  • Σχολικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Νέα
  • Δράσεις
    • Συνέδρια
      • 1ο e-Συνέδριο 2020
      • 2ο Διεθνές e-Συνέδριο 2021
    • Masterclasses
      • Ψηφιακές Αρχές & Νέα Μάθηση
  • Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά
  • Αγγλικά
Learn INN Ε.Κ.Π.Α. Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
Menu
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
    • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
    • Βιωματική Μάθηση και Διδακτική Μεθοδολογία: Σχεδιασμός σχολικού μαθήματος και εργαστηρίων
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση (100% ασύγχρονη εκπαίδευση)
    • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
    • Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένη γλώσσα
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 3 Μήνες
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 9 μήνες
    • Ποσοτική έρευνα, ανάλυση δεδομένων & SPSS: Θεωρία, Μεθοδολογία & Πρακτική εφαρμογή
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 3 μήνες
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 7 μήνες
    • Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
    • Παιδαγωγική & Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
    • Εισαγωγή στη Βυζαντινή ζωγραφική και τη Θεολογία των εικόνων
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Μentoring και Συμβουλευτική
    • Δημοκρατική Εκπαίδευση -3 μήνες (δωρεάν με κάθε νέα εγγραφή σε πρόγραμμα άνω των 6 μηνών)
  • Σχολικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Τα Νέα Μας
  • Δράσεις
    • Συνέδρια
      • 1ο e-Συνέδριο 2020
      • 2ο Διεθνές e-Συνέδριο 2021
    • Masterclasses
      • Ψηφιακές Αρχές & Νέα Μάθηση
  • Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
Facebook Instagram Linkedin Instagram
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Άρθρα

Καλή αρχή για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

29 Ιουλίου 2022 /Posted byekpa

γράφει ο Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων σε νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια αποτιμώνται θετικά από τους εκπαιδευτικούς στην πρώτη φετινή τους εφαρμογή.

Αυτό δείχνει η έρευνα μέσω της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολογίου για την εφαρμογή του νέου θεσμού στα σχολεία, που ολοκλήρωσε από τις 15 έως 30 Ιουνίου το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Σε αυτήν συμμετείχαν  ένα πολύ μεγάλος αριθμός σχολείων και για αυτό τα αποτελέσματα θεωρούνται έγκυρα και αξιόπιστα. Συνολικά συμμετείχαν 11039 σχολεία (5156 νηπιαγωγεία, 4166 δημοτικά, και 1717 γυμνάσια).

Είναι σημαντικό ότι η επιμόρφωση και εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία που ακολουθούν στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και την εφαρμογή και αξιολόγηση της βιωματικής μάθησης έχει προστιθέμενη αξία καθώς οι εκπαιδευτικοί απέκτησαν εμπειρία σε θέματα, όπως η εργαστηριακή διδασκαλία και το portfolio.

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων συμβάλλουν στη διαφοροποίηση της παιδαγωγικής μεθοδολογίας

Οι εκπαιδευτικοί κατά 58% αποτιμούν θετικά (άριστα 6%, ικανοποιητικά 52%) τη συνεισφορά των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην εισαγωγή ή/και διερεύνηση της εφαρμογής της βιωματικής, εργαστηριακής και διερευνητικής μεθοδολογίας. Είναι σημαντική αυτή η παραδοχή, γιατί είναι ερευνητικά γνωστό ότι η αλλαγή στο εκπαιδευτικό παράδειγμα είναι πολύ δύσκολη. Οπότε μία τέτοια εμπειρία μπορεί να έχει επίδραση στη διδασκαλία και άλλων γνωστικών αντικειμένων του Προγράμματος Σπουδών. Στην αλλαγή τους συνέβαλε η εμπειρία στην ομαδοσυνεργατική μέθοδο (85,9%),  τα εργαστήρια κατασκευής ή και παρουσιάσεις, παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα (69%),  εκπαιδευτική μεθοδολογία «Έρευνα –δράση» και το «project» (52%).

Το portfolio ως μεθοδολογικό εργαλείο αξιολόγησης του μαθητή/-τριας

Η αξιοποίηση ως εργαλείο αξιολόγησης και ανατροφοδότησης του portfolio, δηλαδή του φακέλου επιτευγμάτων του μαθητή/της μαθήτριας αποτιμάται θετικά (47,8%),  παρόλο που  στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν υπήρχε προηγούμενη εμπειρία. 

Κερδισμένοι φυσικά είναι οι μαθητές/-τριες

Συμμετείχαν περισσότερο στη μαθησιακή διαδικασία με αποτέλεσμα την ολιστική και ολόπλευρη ανάπτυξή τους και την ενίσχυση  των γνώσεων, των στάσεων, των αξιών και των δεξιοτήτων τους. Οι εκπαιδευτικοί θεωρούν κατά 76,6% ότι οι μαθητές/-τριες ανταποκρίθηκαν σε μεγάλο έως πολύ μεγάλο βαθμό στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. 

Τέλος, να σημειωθεί ότι το 97% των εκπαιδευτικών αντιμετώπισαν και κάποιο πρόβλημα στην εφαρμογή, από τα οποία εξέχον είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών (33,3%), για την οποία απαιτούνται ενέργειες τόσο από το ΙΕΠ όσο και από άλλους φορείς, όπως είναι τα πανεπιστήμια με τα ΚΕΔΙΒΙΜ κ.ά.

Αναλυτικά η έρευνα: http://iep.edu.gr/el/component/k2/1710-apotelesmata-apotimisis-tis-efarmogis-ton-ergastirion-deksiotiton-gia-to-sx-etos-2021-2022

 

Ετικέτες: Άρθρα, Βιωματική Μάθηση, Δεξιότητες
Share Post
Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση &...
Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση...

Σχετικά άρθρα

Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Γιατί να ασχοληθώ με την εκπαίδευση ενηλίκων και να αποκτήσω πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ;

4 Αυγούστου 2022
... Μάθετε περισσότερα
Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Ποια κατάσταση βρίσκει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ο νέος νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ;

1 Αυγούστου 2022
... Μάθετε περισσότερα
Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Ποια προγράμματα μοριοδοτούνται στους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ)

3 Ιουνίου 2022
... Μάθετε περισσότερα
Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Ποιότητα ζωής και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

4 Μαΐου 2022
... Μάθετε περισσότερα
Άρθρα
Διαβάστε περισσότερα

Η διαχείριση της τάξης μας. Πολύτιμη ικανότητα που αξίζει να τη μοιραστούμε.

3 Μαΐου 2022
... Μάθετε περισσότερα

Comments are closed

Ετικέτες Αναζήτησης

E-learning Προγραμματα (15) Online Εκπαίδευση (36) Online Προγράμματα (32) Άρθρα (20) Ανακοινώσεις (42) Ασύγχρονη Εκπαίδευση (16) Βιωματική Μάθηση (5) Δεξιότητες (1) Διά βίου Μάθηση (1) Δια ζώσης Εκπαίδευση (4) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (10) Διορισμός (1) Δωρεάν Σεμινάρια / Webinars (19) Ειδική Αγωγή (9) Εκπαίδευση Ενηλίκων (8) Εκπαιδευτικά Προγράμματα (12) Εμψύχωση / Ενδυνάμωση Ομάδων (8) Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (30) Ημερίδες / Συνέδρια (5) Θρησκευτική Εκπαίδευση (1) Μεντορεία (1) Μοριοδότηση ΑΣΕΠ (1) Παιδαγωγικός Σύμβουλος (1) Προσφορές / Εκπτώσεις (13) Σχολική Ψυχολογία (5) Σύγχρονη Εκπαίδευση (14) Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (1) Υποτροφίες (6) συνέδριο (1)

Πρόσφατα Άρθρα

Γιατί να ασχοληθώ με την εκπαίδευση ενηλίκων ...

4 Αυγούστου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιατί να ασχοληθώ με την εκπαίδευση ενηλίκων και να αποκτήσω πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ;

Σεξουαλική Εκπαίδευση και Αγωγή

3 Αυγούστου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σεξουαλική Εκπαίδευση και Αγωγή

Διαχείριση τάξης, κρίσεων και συγκρούσεων στην εκπαίδευση

2 Αυγούστου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαχείριση τάξης, κρίσεων και συγκρούσεων στην εκπαίδευση

Ποια κατάσταση βρίσκει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ο ...

1 Αυγούστου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ποια κατάσταση βρίσκει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ο νέος νόμος πλαίσιο για τα ΑΕΙ;

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων (3 Μήνες)

1 Αυγούστου 2022 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων (3 Μήνες)
Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.

Ποιοι Είμαστε
Η Φιλοσοφία Μας
Νέα / Άρθρα
Newsletter
Πολιτική Απορρήτου

Πληροφορίες

e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές & Μαθήτριες
Συχνές Ερωτήσεις
Επικοινωνήστε Μαζί Μας

Επικοινωνία

Τηλ.: 2107275735
Κιν.: 6975913005
info@learninn.gr

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Open eClass

Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α. είναι πιστοποιημένο για τις υπηρεσίες που παρέχει κατά ISO9001:2015 και κατά ISO27001:2013 για την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων του.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Facebook Instagram Linkedin Youtube