Τηλ.: 210 7275735

info@learninn.gr

Newsletter
Facebook Instagram Linkedin Instagram
Learn INN Ε.Κ.Π.Α. Learn INN Ε.Κ.Π.Α.

  • ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ – ΕΓΓΡΑΦΗ
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
    • ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ:
      Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές Και Μαθήτριες

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
    • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Διάρκεια έως 3 μήνες
      • Ποσοτική Έρευνα & SPSS
      • Ποιοτική Έρευνα
      • Βιωματική Μάθηση και Διδακτική Μεθοδολογία
      • Βιωματική Εκπαίδευση και Διδακτική των Θρησκευτικών
      • Διαχείριση τάξης, κρίσεων και συγκρούσεων στην εκπαίδευση
      • Διαχείριση τάξης και μάθησης με βάση την Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία
    • Διάρκεια 3 έως 6 μήνες
      • Διδακτική των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο
      • Εκπαίδευση Ενηλίκων
      • Βυζαντινή ζωγραφική
    • Διάρκεια άνω των 7 μηνών
      • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
      • Διδακτική της Ελληνικής ως Ξένη Γλώσσα
      • Διδακτική των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο
      • Ειδική Αγωγή (ασύγχρονη εκπαίδευση)
      • Ειδική Αγωγή (σύγχρονη εκπαίδευση)
    • Διάρκεια άνω των 7 μηνών
      • Σχολική Ψυχολογία
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Μentoring και Συμβουλευτική
      • Εκπαίδευση Ενηλίκων – ΣΔΕ,ΙΕΚ
      • Εκπαίδευση στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
      • Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
  • Σχολικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Νέα
  • Δράσεις
    • Συνέδρια
      • 1ο e-Συνέδριο 2020
      • 2ο Διεθνές e-Συνέδριο 2021
    • Masterclasses
      • Ψηφιακές Αρχές & Νέα Μάθηση
  • Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Ελληνικά
  • Αγγλικά
Learn INN Ε.Κ.Π.Α. Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
Menu
Learn INN Ε.Κ.Π.Α.
  • Αρχική
  • Ποιοι Είμαστε
    • Η Φιλοσοφία Μας
  • e-Learning Και Δια Ζώσης
    Προγράμματα Για Ενήλικες
    • Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων
    • Βιωματική Μάθηση και Διδακτική Μεθοδολογία: Σχεδιασμός σχολικού μαθήματος και εργαστηρίων
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση (100% ασύγχρονη εκπαίδευση)
    • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
    • Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένη γλώσσα
    • Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 3 Μήνες
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων – 9 μήνες
    • Ποσοτική έρευνα, ανάλυση δεδομένων & SPSS: Θεωρία, Μεθοδολογία & Πρακτική εφαρμογή
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 3 μήνες
    • Εκπαίδευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών Προσχολική Ηλικία – 7 μήνες
    • Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
    • Παιδαγωγική & Διδακτική Μεθοδολογία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
    • Εισαγωγή στη Βυζαντινή ζωγραφική και τη Θεολογία των εικόνων
    • Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Μentoring και Συμβουλευτική
    • Δημοκρατική Εκπαίδευση -3 μήνες (δωρεάν με κάθε νέα εγγραφή σε πρόγραμμα άνω των 6 μηνών)
  • Σχολικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δημοτικού
      • Γιγαντομαχία: Φυσικά φαινόμενα και η ερμηνεία τους μέσα από τη μυθολογία
      • Ποιοι φίλοι…
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Γυμνασίου
      • Δεν περισσεύει κανείς: Καλλιεργώντας τη θετική και συμπεριληπτική συμπεριφορά
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Λυκείου
      • Ποιοι φίλοι…
      • Τα μαγικά της πληροφορικής
      • Πλούτος και φτώχεια στον σύγχρονο κόσμο
      • Δραματοποιώντας «Θαύματα» στην Β/ΘΜΙΑ εκπαίδευση: Διαφορετικότητα, αυτενέργεια, αντί-ρατσισμός
    • Γνωρίστε το Ε.Κ.Π.Α.
  • Τα Νέα Μας
  • Δράσεις
    • Συνέδρια
      • 1ο e-Συνέδριο 2020
      • 2ο Διεθνές e-Συνέδριο 2021
    • Masterclasses
      • Ψηφιακές Αρχές & Νέα Μάθηση
  • Άρθρα
  • Συχνές Ερωτήσεις
  • Επικοινωνία
  • Newsletter
Facebook Instagram Linkedin Instagram

Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση (ασυγχρονη εκπαίδευση)

  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
  • ΚΟΣΤΟΣ - ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
  • ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Διάρκεια: 9 Μήνες | 500 ώρες

ECVET: 22

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 29 Μαΐου 2022

Έναρξη προγράμματος: 30 Μαΐου 2022

 ***Οι εκπαιδευόμενοι/ες έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα σύμφωνα με τον δικό τους ρυθμό μάθησης. 

Περιλαμβάνει: 100% εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, χωρίς μετακίνηση

Σημαντικά:

  • Με την εγγραφή και εφάπαξ καταβολή των διδάκτρων διεκδικείτε μία (1) θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων και λαμβάνετε επιστροφή το πλήρες ποσό.
  • Με την εγγραφή δικαιούστε να παρακολουθήσετε δωρεάν το επιμορφωτικό πρόγραμμα διάρκειας 3 μηνών | 100 ωρών, αξίας €250

“Παιδαγωγικές προσεγγίσεις, Μέθοδοι Διδασκαλίας και Αξιολόγησης για μια Δημοκρατική Εκπαίδευση“

ΚΟΣΤΟΣ - ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

ΔΙΔΑΚΤΡΑ:

€ 44/μήνα (ισχύουν εκπτώσεις έως 40%)

ΚΑΤΑΒΟΛΗ:

4 δόσεις ή άπαξ (*)

*Διεκδικείτε ανά τμήμα μία υποτροφία πλήρους απαλλαγής διδάκτρων.

ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

20% μείωση διδάκτρων δικαιούνται:

  • Όσοι/ες δεν ανήκουν σε κάποια από τις παρακάτω κατηγορίες και καταβάλλουν άπαξ τα δίδακτρα, πριν την έναρξη του προγράμματος.
    Συμμετέχετε αυτόματα στην κλήρωση ανά τμήμα για μία θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων!

30% μείωση διδάκτρων δικαιούνται:

  • Οι άνεργοι/ες, φοιτητές/τριες, πολύτεκνοι, άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ), γονείς μονογονεϊκών οικογενειών με ετήσιο εισόδημα κάτω από 15.000€, γονείς που έχουν ανήλικα τέκνα με ειδικές ανάγκες, άτομα με ετήσιο εισόδημα κάτω από 12.000€
  • Εγγεγραμμένοι/ες στους καταλόγους αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Μόνιμοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας κ.ά. και υπάλληλοι του Δημόσιου
  • Ομάδες 2 ή περισσότερων ατόμων με πρώτου βαθμού συγγένεια

40% μείωση διδάκτρων δικαιούνται:

  • Όσοι έχουν εγγραφεί ή ολοκληρώσει άλλο πρόγραμμα του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.

Καταβολή διδάκτρων (με έκπτωση 30% ή 40%):

σε δόσεις ή άπαξ και συμμετέχετε αυτόματα στην κλήρωση ανά τμήμα για μία θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων!

ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟ

ΕΚΠΤΩΣΗ

ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΟ

400€

20%

320€

400€

30%

€31/μήνα

ΔΟΣΕΙΣ:

4 ΔΟΣΕΙΣ

Όροι χορήγησης μειωμένων διδάκτρων:

  • Ο/η ενδιαφερόμενος/η επιλέγει το ποσοστό έκπτωσης στο σχετικό πεδίο της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής η οποία κατέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης Ν. 1599/86
  • Ο/Η ενδιαφερόμενος λαμβάνει μήνυμα αποδοχής της αίτησης εγγραφής αυτόματα και σε περίπτωση αίτησης για μείωση διδάκτρων λαμβάνει μήνυμα, αφού αυτή εγκριθεί από το info@learninn.gr (παρακαλούμε να βλέπετε και τα ανεπιθύμητα μηνύματα)
  • Σε περίπτωση που οι δικαιούχοι/ες εντάσσονται σε δύο κατηγορίες μειωμένων διδάκτρων ισχύει η υψηλότερη.
ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ & ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος

Πέτρος Γαλάνης

Πέτρος Γαλάνης
Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό Ε.Κ.Π.Α.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Διδάσκω την Ενότητα «Έννοιες, θεσμοί, παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές στο επιστημολογικό πεδίο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης»

Μάθετε Περισσότερα

Σκοπός της ενότητας είναι
να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευόμενους σε θέματα που άπτονται της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης των μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα αυτής της ενότητας γιατί
η ελεύθερη πρόσβαση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην υποχρεωτική εκπαίδευση αποτελεί θεσμοθετημένη υποχρέωση της Πολιτείας, κατοχυρωμένη, τόσο από την Ελληνική νομοθεσία (Ν. 3699/2008) όσο και από διεθνείς συμβάσεις (π.χ. Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, 2006). Ταυτόχρονα, όμως, αποτελεί και μεγάλη πρόκληση για το εκπαιδευτικό σύστημα, αναδεικνύοντας την ανάγκη για: α) κατάλληλη προετοιμασία των υποψήφιων επαγγελματιών ειδικής αγωγής, στα πλαίσια των προπτυχιακών τους σπουδών, β) ποιοτική και διαρκή κατάρτιση και επιμόρφωση των ειδικοτήτων και των εκπαιδευτικών, τόσο της ειδικής, όσο και της γενικής αγωγής, καθώς η πλειοψηφία των μαθητών αυτών (95%) εντάσσονται και φοιτούν στα γενικά σχολεία.

Για μένα
η εκπαίδευση στην αξιοποίηση εμπεριστατωμένων μεθόδων και παιδαγωγικών πρακτικών στην Ειδική Αγωγή πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της προετοιμασίας και δια βίου μάθησης των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο πεδίο, καθώς οδηγεί σε βέλτιστα μαθησιακά αποτελέσματα για τους μαθητές με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και διασφαλίζει το δικαίωμά τους στην ισότιμη και ποιοτική εκπαίδευση.

και την Ενότητα «Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): Παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές»

Μάθετε Περισσότερα

Σκοπός της ενότητας είναι
Να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευόμενους σε θέματα που άπτονται: α) της αναγνώρισης των βασικών συμπτωμάτων της ΔΑΦ, β) των βασικών αρχών που διέπουν την εκπαίδευσή τους και, γ) των διδακτικών μεθόδων και τεχνικών που έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές στην εκπαίδευση των συγκεκριμένων μαθητών/-τριών.

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα αυτής της ενότητας γιατί
η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος αποτελεί μια ιδιαίτερα σοβαρή και ισόβια διαταραχή με σοβαρές επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής των ατόμων που πλήττονται από αυτή, καθώς και των οικογενειών τους. Η ενημέρωση και εκπαίδευση των υποψήφιων και εν ενεργεία επαγγελματιών ειδικής αγωγής, καθώς και των εκπαιδευτικών της γενικής αγωγής στις πιο σύγχρονες και ερευνητικά τεκμηριωμένες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση της διαταραχής, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, συμβάλλοντας καθοριστικά στην απάλυνση των συμπτωμάτων και στην ουσιαστική σχολική και κοινωνική ένταξή τους.

Για μένα
ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των παιδιών που διαγιγνώσκονται με ΔΑΦ (1,9%), η πλειοψηφία των οποίων φοιτά στο γενικό σχολείο, αποτελεί σημαντική πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς και τους επαγγελματίες της ειδικής αγωγής. Η ενημέρωση και εκπαίδευσή τους στις αποτελεσματικές μεθόδους παρέμβασης θα συμβάλλει στην καλύτερη ενσωμάτωση των επιστημονικών ευρημάτων στη θεραπευτική και εκπαιδευτική διαδικασία, ωφελώντας, τόσο τα ίδια τα άτομα με ΔΑΦ και τις οικογένειές τους, όσο και τους επαγγελματίες που ασχολούνται με την εκπαίδευσή τους, συμβάλλοντας στην επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Συνεργάτες

Φίλιππος Κατσούλης

Φίλιππος Κατσούλης
Διευθυντής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τυφλών Καλλιθέας

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Διδάσκω την Ενότητα «Αισθητηριακές αναπηρίες όρασης: Παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές»

Μάθετε Περισσότερα

Σκοπός της ενότητας είναι
Να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευόμενους, σε θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση των μαθητών με οπτική αναπηρία, να γνωρίσουν τα εμπόδια που δημιουργεί στη μάθηση ένα πρόβλημα στην όραση και να αναπτύξουν την ικανότητα για οργάνωση και διαφοροποίηση της διδασκαλίας με τη χρήση Υποστηρικτικών Τεχνολογιών.

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα αυτής της ενότητας γιατί
Με την παρακολούθηση αυτής της θεματικής, οι εκπαιδευτικοί, καθώς και οι επαγγελματίες της ειδικής αγωγής θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες που παρουσιάζει ένας μαθητής με οπτική αναπηρία, η οποία δεν τους δίνεται μέσα από προγράμματα βασικών ή μεταπτυχιακών σπουδών. Δίνεται έμφαση στις αναγκαίες προσαρμογές που πρέπει να γίνουν σε επίπεδο χώρου, μαθησιακού υλικού, αλλά και διδακτικών πρακτικών, προκειμένου να ξεπεραστούν τα προβλήματα προσβασιμότητας που υπάρχουν σήμερα στο γενικό σχολείο και εμποδίζουν τη συμπερίληψη. Δεδομένου ότι, οι περισσότεροι μαθητές με οπτική αναπηρία φοιτούν σε γενικά σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η θεματική αυτή δίνει έμφαση σε ενταξιακές εκπαιδευτικές πρακτικές, με τη χρήση απλών υλικών, αλλά και υποστηρικτικών τεχνολογιών, τις οποίες θα μπορεί να εφαρμόσει άμεσα ο εκπαιδευτικός στην τάξη.

Για μένα
Οι επαγγελματίες της ειδικής αγωγής (εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ), εκτός από την πιστοποίηση στη braille, πρέπει να γνωρίζουν τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με οπτική αναπηρία, καθώς και τις κατάλληλες μεθόδους και πρακτικές, οι οποίες και με τη βοήθεια και των υποστηρικτικών τεχνολογιών θα τους επιτρέψουν την πλήρη πρόσβαση στην εκπαίδευση.

Σπυριδούλα Καρίπη

Σπυριδούλα Καρίπη
Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, M.Ed., PhD (c)

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Διδάσκω Ενότητα «Αισθητηριακές αναπηρίες ακοής: Παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές»

Μάθετε Περισσότερα

Σκοπός της ενότητας είναι
να εισάγει επαγγελματίες της Γενικής και της Ειδικής Αγωγής σε βασικές έννοιες για την αναπηρία της Κώφωσης και της Βαρηκοΐας και να προτείνει διδακτικές πρακτικές και υλικό προσαρμοσμένο στις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών με προβλήματα ακοής.

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα αυτής της ενότητας γιατί
Διασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβαση των παιδιών με προβλήματα ακοής σε μια ποιοτική εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη παλαιότερες αλλά και νεότερες υπουργικές αποφάσεις και νομοθετικά πλαίσια για τη δίγλωσση εκπαίδευση των Κωφών και Βαρήκοων μαθητών. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα σε επαγγελματίες ή υποψήφιους επαγγελματίες της γενικής και της ειδικής αγωγής να εμβαθύνουν στην Εκπαίδευση Κωφών και να εντρυφήσουν στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή δίγλωσσων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, όπως αυτά ορίζονται από τη διεθνή βιβλιογραφία και τις πρόσφατες έρευνες.

Για μένα
η εκπαίδευση στο σχεδιασμό και την εφαρμογή εκπαιδευτικών μεθόδων και παιδαγωγικών πρακτικών στην Ειδική Αγωγή αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για τη διασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία, ενώ παράλληλα αποτελεί σημαντική βοήθεια για την προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη των επαγγελματιών γενικής και ειδικής αγωγής, που καλούνται πολλές φορές να διαφοροποιήσουν εκπαιδευτικές πρακτικές ώστε να διασφαλίσουν ισότιμη πρόσβαση των παιδιών με αναπηρίες στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αγάπη Δουλκερίδου

Αγάπη Δουλκερίδου
Εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής, Διδάκτωρ ΑΠΘ

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Διδάσκω την Ενότητα «Προσαρμοσμένη/Ειδική Φυσική Αγωγή και διδακτικές πρακτικές για μαθητές/-τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με έμφαση στην κινητική αναπηρία»

Μάθετε Περισσότερα

Σκοπός της ενότητας είναι
η κατάρτιση των εκπαιδευόμενων σε θέματα που άπτονται της ειδικής φυσικής αγωγής και γενικότερα της προσαρμοσμένης φυσικής δραστηριότητας των μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ), καθώς και η εκπαίδευσή τους για προώθηση της ένταξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής στο γενικό σχολείο.

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα αυτής της ενότητας γιατί
η προσαρμοσμένη φυσική αγωγή είναι κλάδος της φυσικής αγωγής που εντάσσεται στα πλαίσια της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα ο σκοπός της δεν διαφοροποιείται από αυτόν στη γενική εκπαίδευση, δηλαδή να συμβάλλει στη σωματική ανάπτυξη των μαθητών, στην ψυχική και πνευματική τους καλλιέργεια καθώς και στην αρμονική τους ένταξη στην κοινωνία. Το μάθημα της φυσικής αγωγής προσφέρεται περισσότερο από κάθε άλλο μάθημα για την ένταξη των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ΕΕΑ στο σχολικό περιβάλλον. Όσο μεγαλώνει ο αριθμός των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ΕΕΑ που εντάσσονται στη γενική εκπαίδευση, τόσο περισσότερο αντιμέτωποι έρχονται οι εκπαιδευτικοί, με την πραγματικότητα της διδασκαλίας τους, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές τους. Υπάρχει, λοιπόν, ανάγκη για εμβάθυνση των γνώσεων για ανάπτυξη εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, καθώς για προσδιορισμό των τρόπων προσαρμογής του σχολικού περιβάλλοντος και της μαθησιακής διαδικασίας, στα πλαίσια της διεπιστημονικής συνεργασίας.

Για μένα
η ακαδημαϊκή προετοιμασία και η δια βίου μάθηση των επαγγελματιών που ασχολούνται με την ειδική αγωγή είναι επιτακτική, καθώς αποκτούν γνώσεις, μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες, συζητούν και λύνουν απορίες που μπορεί να οδηγήσουν σε αποτελεσματική και επιτυχή ένταξη των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ΕΕΑ, οι οποίοι, όπως και οι συμμαθητές τους, αλλά και οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να απολαμβάνουν τα οφέλη της, ξεπερνώντας εμπόδια και ανησυχίες.

Κλειώ Φανουράκη
Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ε.Κ.Π.Α.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Διδάσκω την Ενότητα «Θεατρική Αγωγή, Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση»

Μάθετε Περισσότερα

Σκοπός της ενότητας είναι να διερευνηθούν, μέσα από τη θεωρία και την πράξη του θεάτρου και των τεχνών στην εκπαίδευση, τρόποι ενδυνάμωσης, ανάπτυξης και ανάδειξης των πολύτιμων δυνατοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών, σε ένα συμπεριληπτικό πλαίσιο βιωματικής μάθησης, έκφρασης και δημιουργίας και με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών.

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα αυτής της ενότητας γιατί
η έρευνα για την εφαρμογή του θεάτρου και των τεχνών στην ειδική αγωγή αναδεικνύει τα πολλαπλά οφέλη αυτής της αλληλεπίδρασης, ενώ παράλληλα ανατροφοδοτείται από δημιουργικές ασκήσεις και δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στην εκπαιδευτική πράξη, οι οποίες δίνουν κίνητρα πιο συστηματικής διδασκαλίας και μάθησης μέσω των τεχνών, καθώς και αναζήτησης βασισμένων στην τέχνη μεθοδολογιών, κατάλληλων ανά περίπτωση μαθητή ή και για το σύνολο της ομάδας.

Για μένα
Οι τέχνες «στήνουν χορό» μέσα από το θέατρο και το δράμα στην εκπαίδευση, όπου όλες μαζί συνεργατικά, αλλά και αυτόνομα, ανοίγουν δρόμους στις μοναδικότητες των παιδιών και των νέων με ή χωρίς αναπηρία.

Αναστάσιος Ασβεστάς

Αναστάσιος Ασβεστάς
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου, Phd Ε.Κ.Π.Α

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Διδάσκω την Ενότητα «Παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, την εργασιακή αποκατάσταση και τα δικαιώματα εφήβων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία»

Μάθετε Περισσότερα

Σκοπός της ενότητας είναι
να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευόμενους σε θέματα που άπτονται της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης των μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα αυτής της ενότητας γιατί
η σύγχρονη προσέγγιση των ατόμων με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, πέρα από τη νομοθεσία, τα ψηφίσματα και τα δικαιώματά τους, επισημαίνει τη σημασία της εργασίας για το ίδιο το άτομο σε σύνδεση με τον αυτοπροσδιορισμό του και σε σχέση και με την ποιότητα της ζωής του λαμβάνοντας υπόψιν και υποστηρίζοντας τα όνειρα και τις φιλοδοξίες του μέσα στο συγκεκριμένο κοινωνικό συγκείμενο. Δεδομένου ότι η εκπαίδευση είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, οι εμπλεκόμενοι (και οι υποψήφιοι) επαγγελματίες στην ειδική αγωγή, εκπαίδευση και κατάρτιση καλούνται να προσδιορίσουν τις αξίες τους και να αναστοχαστούν στον αντίκτυπο που έχουν οι δικές τους δράσεις -σε σχέση με αυτές τις αξίες- στη μετάβαση των ατόμων με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στην ενήλικη ζωή. Μας ενδιαφέρει αν οι μαθητές μας αποκτήσουν την καλύτερη ποιότητα εκπαίδευσης και κατάρτισης, ώστε να ανταποκριθούν με επιτυχία κατά τη μετάβασή τους στην ενήλικη ζωή; Νοιάζομαι αν οι μαθητές μας θα έχουν μια επιτυχημένη σταδιοδρομία, θα αναπτύσσονται ως άτομα κι επαγγελματίες και θα είναι ενεργά μέλη της κοινότητας; Εάν απαντήσατε ναι σε αυτά τα δύο ερωτήματα, τότε θα έχετε κίνητρο να εμπλακείτε ενεργά στη συγκεκριμένη ενότητα και να μάθετε πώς μπορείτε να συμβάλετε προάγοντας σημαντικές δεξιότητες ζωής των ατόμων με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες από το δικό σας ρόλο.

Για μένα
ένα ολόκληρο πλέγμα παραγόντων έχει να κάνει με την ιδιαιτερότητα μιας επιτυχημένης μετάβασης των Ατόμων με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην ενήλικη ζωή. H εξέταση των παιδαγωγικών αρχών και των βέλτιστων πρακτικών κάθε επαγγελματία στην ειδική αγωγή, εκπαίδευση και κατάρτιση ατόμου σε συνάρτηση και αλληλεπίδραση με άλλες παραμέτρους που σχετίζονται με την επαγγελματική ανάπτυξη των Ατόμων με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και όπως προσδιορίζονται από τις προτάσεις των Φορέων σε εθνικό και σε διεθνές επίπεδο θα συμβάλουν στην ανταπόκριση της καλέσματος για διασφάλιση των δικαιωμάτων τους για ισότιμη πρόσβαση στο πλαίσιο της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Ντορέτα Αστέρη

Ντορέτα Αστέρη
Δρ. Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Διδάσκω την Ενότητα «Πρωτόκολλα και διαδικασίες ανίχνευσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες»

Μάθετε Περισσότερα

Σκοπός της ενότητας είναι
Να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευόμενους σε θέματα που άπτονται: α) της οριοθέτησης του πεδίου των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και των χαρακτηριστικών τους, β) του έγκαιρου εντοπισμού των μαθητών και μαθητριών που δυσκολεύονται στις σχολικές δεξιότητες και, γ) των διδακτικών μεθόδων και τεχνικών που έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές στην γραφή, ανάγνωση και αρίθμηση.

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα αυτής της ενότητας γιατί οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
– αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά όταν εντοπιστούν έγκαιρα,
– τα χαρακτηριστικά τους διαφοροποιούνται ανάλογα με τον αστερισμό των άλλων χαρακτηριστικών του ατόμου και του περιβάλλοντος μάθησης,
– ο έγκαιρος εντοπισμός τους συμβάλλει καθοριστικά όχι μόνον στην σχολική πορεία του μαθητή αλλά και στην συναισθηματική και κοινωνική του ολοκλήρωση
– δεν εμφανίζονται πάντα ως σχολική δυσκολία
– τα ερευνητικά τους δεδομένα έχουν συμβάλει στην βαθύτερη κατανόηση των διαφορετικών μαθησιακών στυλ και στον εμπλουτισμό της διδακτικής πρακτικής.

Για μένα
η ειδική αγωγή και εκπαίδευση σημαίνει καλή εκπαίδευση, σημαίνει ανθρώπινα δικαιώματα, σημαίνει αξιοπρέπεια, σημαίνει διαφορετικός τρόπος μάθησης και ανάπτυξης. Η εκπαίδευση και οι επαγγελματίες της έχουμε να μάθουμε από αυτές τις διαφορές, πολύ περισσότερα από όσα μάθαμε αβίαστα. Τα παιδιά που εμποδίζονται και αγωνίζονται να φτάσουν τους συμμαθητές τους και οι γονείς τους που αναζητούν υποστήριξη και συμβουλευτική μας δείχνουν, κάθε ημέρα, πόσα ακόμη πρέπει να γίνουν για να φτιάξουμε μια συμπεριληπτική κοινωνία μάθησης, ένα καλό μάθημα ένα σχολείο αγκαλιά για όλα τα παιδιά

Γιώργος Γκόγκος

Γιώργος Γκόγκος
Δρ. Ειδικής Αγωγής, Ε.Κ.Π.Α.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Διδάσκω την Ενότητα «Νοητική καθυστέρηση και γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες: Παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές»

Μάθετε Περισσότερα

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα αυτής της ενότητας γιατί
η Νοητική Υστέρηση (Intellectual disability) αποτελεί μια δια βίου διαταραχή η οποία παρουσιάζει σημαντικά ελλείματα στη νοητική λειτουργία και στην προσαρμοστική συμπεριφορά των ατόμων, με αυτά τα ελλείματα να γίνονται εμφανή κατά την αναπτυξιακή περίοδο. Η νοητική υστέρηση επηρεάζει περίπου το 1% –2% του γενικού πληθυσμού και επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα ζωής των ατόμων με νοητική υστέρηση, καθώς και των οικογενειών τους. Η εκπαίδευση των μαθητών με νοητική υστέρηση είναι μια δύσκολη διαδικασία διότι δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη μέθοδος η οποία όταν εφαρμοστεί να αποδίδει πάντα.

 Για μένα

η μεγάλη ανομοιογένεια στα χαρακτηριστικά των ατόμων με νοητική υστέρηση καθιστά την εκπαίδευσή τους μια πρόκληση για τα ίδια τα άτομα, τις οικογένειές τους αλλά και το βοηθητικό προσωπικό που τους πλαισιώνει. Οι κατάλληλες παιδαγωγικές παρεμβάσεις, οι διδακτικές τεχνικές και η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να κάνει την εκπαίδευση αλλά και τη ζωή των ατόμων με νοητική υστέρηση και των οικογενειών τους ευκολότερη.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ;

  • Αποφοίτους/ες Τμημάτων που σχετίζονται με την Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτικούς (Μόνιμους και Αναπληρωτές) όλων των ειδικοτήτων
  • Φοιτητές/τριες (προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί) και απόφοιτους ανθρωπιστικών, κοινωνικών, παιδαγωγικών (προσχολικής και δημοτικής εκπαίδευσης, ειδικής αγωγής) και καθηγητικών τμημάτων
  • Αποφοίτους/ες ΙΕΚ (Βρεφονηπιοκόμοι, κ.ά.) και Σχολών Υποστηρικτικών –Βοηθητικών Επαγγελμάτων (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό)
  • Ειδικούς στον χώρο της παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών στην παιδική και εφηβική ηλικία (Σχολικό Νοσηλευτικό Προσωπικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό)

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξειδικευμένη κατάρτιση στην παιδαγωγική και διδακτική υποστήριξη των παιδιών και εφήβων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής, αναπηρία ή άλλη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη.

Το πρόγραμμα εστιάζει στην εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τη χρήση εργαλείων εντοπισμού και αξιολόγησης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και στην παρουσίαση των ερευνητικά τεκμηριωμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων που υποστηρίζουν τη σχολική και εκπαιδευτική πρόοδο των εμποδιζόμενων μαθητών.

Βασικοί πυλώνες του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι:

– η εξοικείωση με τις έννοιες, το θεσμικό πλαίσιο και την μεθοδολογία εξατομικευμένης παρέμβασης στην Ειδική Αγωγή, αλλά και με την αναγνώριση της συμπτωματολογίας και τις πρακτικές διδασκαλίας και παρέμβασης στις ειδικές και γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες, στη νοητική υστέρηση, στη διαταραχή αυτιστικού φάσματος, στις αισθητηριακές και στις κινητικές αναπηρίες,

– η ενίσχυση των ικανοτήτων των εκπαιδευομένων να παράσχουν ποιοτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες στα παιδιά της προσχολικής, πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και επαγγελματικής εκπαίδευσης που αντιμετωπίζουν μαθησιακές, προσαρμοστικές και κάθε τύπου σχολικές δυσκολίες,

– η εξοικείωση με σύγχρονες πρακτικές ενταξιακής εκπαιδευτικής πολιτικής, συνεκπαίδευσης και συνδιδασκαλίας,

– η εξάσκηση στις βασικές αρχές και τεχνικές για το σχεδιασμό μιας εξατομικευμένης παρέμβασης.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ / ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  1. Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Βασικές έννοιες, θεσμοί, παιδαγωγικές αρχές, προκλήσεις και προοπτικές.
  2. Νοητική καθυστέρηση και Γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες: Παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές.
  3. Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές.
  4. Αισθητηριακές αναπηρίες όρασης: Παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές.
  5. Αισθητηριακές αναπηρίες ακοής: Παιδαγωγικές αρχές και διδακτικές πρακτικές.
  6. Προσαρμοσμένη/Ειδική Φυσική Αγωγή και διδακτικές πρακτικές για μαθητές/-τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με έμφαση στην κινητική αναπηρία.
  7. Θεατρική και Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
  8. Επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και αποκατάσταση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία.
  9. Πρωτόκολλα και διαδικασίες ανίχνευσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

  • Προσόν εισόδου στους επικουρικούς πίνακες Ειδικής Αγωγής.
  • Δύο (2) μόρια οι υποψήφιοι για διορισμό ως μόνιμοι ή αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, με το σύστημα του ΑΣΕΠ, Κεφάλαιο Ε’ του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13, Α’, 29.01.2019).
  • Δέκα (10) μόρια για προσλήψεις εκπαιδευτικών των κατηγοριών TE και ΔΕ της Γενικής Εκπαίδευσης και της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) σύμφωνα με την υπ’αριθμ Υπουργική Απόφαση 48190/E1 (ΦΕΚ 1088, Β’, 2.04.2019).
  • Ένα (1 ) μόριο για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της επιλογής/αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης, σύμφωνα με τον Ν. 4777/2021.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ

Πρόγραμμα Σπουδών

Κατεβάστε το πρόγραμμα σπουδών

Οδηγός Σπουδών

Κατεβάστε τον οδηγό σπουδών

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

  • Είναι του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.), του μεγαλύτερου Πανεπιστημίου της Ελλάδας.
  • Είναι 100% ασύγχρονης εκπαίδευσης.
  • Δίνει τη δυνατότητα προσωπικής επικοινωνίας με τους/τις ειδικούς της «ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης», τους σχεδιαστές πολιτικών για την «ειδική αγωγή και εκπαίδευση», αλλά και ανθρώπους της πράξης και της τάξης, με πλούσια εμπειρία.
  • Αποτελεί προσόν εισόδου στους επικουρικούς πίνακες Ειδικής Αγωγής και προσφέρει τα μέγιστα μόρια στους πίνακες κατάταξης διορισμού και αναπληρωτών εκπαιδευτικών ‘ειδικής αγωγής’ και γενικής εκπαίδευσης.
  • Απονέμει Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης και Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού Europass.
  • Έχει ιδιαίτερα φιλικά δίδακτρα και παρέχει εκπτώσεις σε όσους/ες τις έχουν ανάγκη και σημαντικές ευκολίες καταβολής των διδάκτρων
  • Προσφέρει μία θέση πλήρους απαλλαγής διδάκτρων σε κάθε τμήμα, μετά από κλήρωση ανάμεσα σε όσες και όσους καταβάλλουν εφάπαξ τα δίδακτρα, ακόμη και μετά από έκπτωση.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

Βήμα Πρώτο:
Ο/Η ενδιαφερόμενος/η εκδηλώνει ενδιαφέρον για εγγραφή στο πρόγραμμα αποστέλλοντας ηλεκτρονικά τη γραπτή αίτηση συμπληρωμένη. Ο/Η ενδιαφερόμενος/η που έχει δικαίωμα για μειωμένα δίδακτρα, σημειώνει στο ενδεδειγμένο πεδίο της αίτησης, το ποσοστό έκπτωσης που δικαιούται.

Αίτηση Συμμετοχής – Εγγραφής

Βήμα Δεύτερο:
Αφού γίνει αποδεκτή η αίτηση και η αιτούμενη έκπτωση από την αρμόδια Επιτροπή Αξιολόγησης Αιτήσεων και λάβει σχετικό μήνυμα, καταθέτει τα δίδακτρα είτε εφάπαξ διεκδικώντας μία υποτροφία πλήρους απαλλαγής διδάκτρων, είτε την πρώτη δόση στον λογαριασμό του ΕΛΚΕ του Ε.Κ.Π.Α. (λεπτομερείς οδηγίες λαμβάνει στο μήνυμα αποδοχής της αίτησης).

Βήμα Τρίτο:
Λαμβάνει μήνυμα έναρξης της εκπαίδευσής του/της [παρακαλούμε πάντα να ελέγχετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam)]

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανήκει στα E-learning προγράμματα του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Ε.Κ.Π.Α. http://www.cce.uoa.gr/

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Διαχείριση τάξης, κρίσεων και συγκρούσεων στην εκπαίδευση

  • Εγγραφές: 04/09/2022
  • Έναρξη: 05/09/2022
Περισσότερα

Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση

  • Εγγραφές ως 29/5/2022
  • Έναρξη: 30/5/2022
Περισσότερα
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Επικοινωνία & Γλώσσα

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Επικοινωνία & Γλώσσα

  • Εγγραφές εως  29/5/2022
  • Έναρξη: 30/5/2022
Περισσότερα

Εκπαίδευση Στην Εμψύχωση & Ενδυνάμωση Ομάδων

  • Εγγραφές έως 4/10/2022
  • Έναρξη: 5/10/2022
Περισσότερα

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών


ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ *

ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΑΝ ΑΙΤΕΙΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
ΕΚΠΤΩΣΗ
No file chosen
(Παρακαλούμε στείλτε μας τα δικαιολογητικά σας σε αρχείο στην παρακάτω φόρμα) (*Το αρχείο δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 5mb)

ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις, Μέθοδοι Διδασκαλίας και Αξιολόγησης για μία Δημοκρατική Εκπαίδευση”

ΜΑΘΑΤΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΠΟ *

GDPR *

* εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα στην αποστολή της παραπάνω φόρμας, παρακαλούμε κατεβάστε εδώ την φόρμα σε μορφή word. Αφού την συμπληρώσετε αποστείλετε την φόρμα στο email: info@learninn.gr.

Κοινοποίηση
more
Learn Inn Ε.Κ.Π.Α.

Ποιοι Είμαστε
Η Φιλοσοφία Μας
Νέα / Άρθρα
Newsletter
Πολιτική Απορρήτου

Πληροφορίες

e-Learning Και Δια Ζώσης Προγράμματα Για Ενήλικες
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Για Μαθητές & Μαθήτριες
Συχνές Ερωτήσεις
Επικοινωνήστε Μαζί Μας

Επικοινωνία

Τηλ.: 2107275735
Κιν.: 6975913005
info@learninn.gr

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Open eClass

Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α. είναι πιστοποιημένο για τις υπηρεσίες που παρέχει κατά ISO9001:2015 και κατά ISO27001:2013 για την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων του.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Facebook Instagram Linkedin Youtube